Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

30. 10. 2010.

kuVarijacije - Paganini torta


Izglasani recept u igri kuVarijacije za mesec oktobar je moj favorit Paganini torta po receptu sa Melitinog bloga Cafe Chocolada. Ova torta mi se dopala i pre nego što je izglasana za igricu tako da sam jedva dočekala da je pravim. Radila sam je po Melitinom receptu jer mi se više dopala ideja za fil sa kukuruznim skrobom nego sa pudingom. Sve u svemu torta je fantastičnog ukusa i vrlo je jednostavna za pripremu.

Potrebno je:
*za koru:
-10 belanaca
-280g šećera
-280g lešnika (prženih)
-2 kašike kakao praha
*čokoladni fil:
-5 žumanaca
-1 jaje
-150g šećera
-50g crne čokolade
-250g putera
*vanilin fil:
-4 žumanca
-1 kesica vanil šećera
-5 kašika kukuruznog skroba (gustina)
-6 kašika šećera
-7dl mleka
-3 kesice šlaga u prahu + 3dl mleka

Način pripreme:
*kora:
Penasto umutiti belanca pa postepeno dodavati šećer uz dalje mućenje. Potom varjačom umešati mlevene lešnike i kakao pa smesu sipati u okrugli pleh prečnika 24cm i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko pola sata. Gotovu koru ostaviti da se potpuno ohladi.
*čokoladni fil:
Umutiti žumanca, jaje i šećer u krem pa potom nastaviti mućenje na pari, dodati i čokoladu. Dobro umućen krem potpuno ohladiti pa umutiti sa puterom da se dobije fina glatka masa. Ostaviti u frižider.
*vanilin fil:
Umutiti žumanca, šećer, vanil šećer i gustin sa 2dl mleka oduzetih od pripremljenih 7dl a ostatak staviti da provri. U provrelo mleko dodati umućenu masu i mešati dok se ne zgusne. Potpuno ohladiti. Šlag umutiti sa mlekom pa ga lagano dodavati u ohlađeni fil i mutiti dok ne postane ujednačeno i glatko.
*način filovanja:
Koru malo poprskati sa mlekom pa na nju staviti prvo čokoladni fil, preko njega vanilin fil. Ovo je najbolje uraditi u plehu sa skidajućim obručem.
Pošto sam iz nekog razloga dobila mnogo više belog fila nego čokoladnog dekoraciju nisam radila sa šlagom već sa tim istim filom koji mi je pretekao, lešnicima i srcima od topljene čokolade.
*srca od topljene čokolade:
50g čokolade istopiti na pari sa 1 kašikom ulja. Napraviti fišek od pec papira, malko odseći vrh i sipati otopljenu čokoladu u fišek pa po malo nauljenoj foliji ili komadu pec papira iscrtavati srca. Ostaviti u frižider da se stegne. Pažljivo odvojiti od papira i nalepiti na tortu!



PRIJATNO!

10 коментара:

  1. Pljušte Paganini torte sa svih strana danas i vidim da ste sve zadovoljne svojim rezultatom. Zaista izgleda jako lepo na preseku a dekoracija sa srcima je sjajna. Nisam napravila jer nešto izbegavam slatko ali je recept bookmariran pogotovu što vidim da ste sve zadovoljne torticom.

    ОдговориИзбриши
  2. Krasna je..a ti si ju predivno dekorirala, ova srca su posebna. Mislim da torta nije nešto preteška za napraviti, a toliko je ukusna sa ovim biskvitom i ove dvije kreme..

    ОдговориИзбриши
  3. Srca su divno odrađena :)
    Ja sam izgleda previše skuvala žumanca za beli fil (iz straha da ih ne ostavim nekuvana) pa sam imala manje belog fila :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično! Ružice majstorski napravljene, ja to nikad ne znam :(, srčeka preslatka. :)
    Moja je još u postupku! :)
    Valjda bih se razboljela da prestanem kasniti ;))

    ОдговориИзбриши
  5. Super ! Tortu si odlično napravila a dekoracija mi se tek sviđa, baš je lijepa !! A time mi je i drago da ti se i okusom sviđa. Ja je ovaj put nisam isprobala ali mi izgleda baš ukusna i fina.

    ОдговориИзбриши
  6. Ellerinize,emeğinize sağlık. Nefis leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    ОдговориИзбриши
  7. Tortica je jako fina i bas mi je danas bilo zanimljivo razgledati sve varijacije, svako je dodao neki mali detalj, ukrasio drugacije...a posto ce sve vase tortice do sutra verujem vec nestati sa tanjira, izvolite sutra kod mene na blog na repete, hehe...draga Tadeja, ima nas jos koji kasnimo, tako da se ne sekiras!;)))

    ОдговориИзбриши
  8. Još jedna divna dekoracija. Ja baš nemam šlifa za to, a i ne trudim se.

    ОдговориИзбриши
  9. Ova tortica je davno smazana jer je napravljena čim je recept izglasan. Sigurno ću je ponovo praviti jer je ukus fantastičan a nije nešto komplikovana za pravljenje.
    Hvala vam svima na pohvalama i lepim komentarima :)

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!