Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

22. 12. 2010.

Posne vanilice



Potrebno je:

-3 šolje brašna
-1 šolja oraha
-1 šolja šećera
-2,5dl ulja
-pekmez od kajsije
-šećer u prahu sa vanil šećerom za posipanje


Način pripreme:

Pomešati brašno, orahe i šećer pa postepeno dodajući uje zamesiti srednje tvrdo testo. Testo razviti na radnoj površini pa modlom vaditi male pogačice i ređati u tepsiju. Peći ih na 180 stepeni 15-tak minuta. Pečene pogačice premazivati pekmezom od kajsije i spajati po dve pa ih uvaljati u šećer u prahu zamirisan vanil šećerom.
Ove vanilice su nešto tamnije od običnih zbog dodatih oraha.

PRIJATNO!

3 коментара:

  1. Po ovom receptu ih stalno pravim jer ja svinjsku mast uopšte ne koristim u kuhinji. Ponekad ulje zamenim margarinom. Budu malo tvrđe nego one s mašću, ali svakako ne dočekaju par dana da smekšaju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam koristila integralno brašno i smeđi šećer. Filovala sam sa malko više pekmeza, od koga su omekšale. Nisam ih valjala u šećer u prahu, ali idući put ću ih možda uvaljati u fruktozu:)i koristiti kokosovo ulje. Sve u svemu, hvala na receptu. Fin je zaista.. a vanilice su moji omiljeni kolačići. Baka mi ih je uvek pripremala. Po starinski, sa mašću, naravno, koju ni ja ne koristim.

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!