Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

1. 11. 2012.

Ajme, koliko nas je - tema za novembar 2012.

Na početku prvo moram da se zahvalim Ireni što mi je ukazala čast i predala mi palicu domaćice za novembarski krug igrice Ajme, koliko nas je.
Nije lako odabrati namirnicu za zadatak jer ova igrica traje već punih pet godina i mnogo lepih i ukusnih recepata je pripremljeno.
Ja sam odabrala da kao tema za mesec novembar bude kiselo mleko.
Možete pripremiti domaće kiselo mleko ili koristiti kupovno.
Nadam se da će ova tema uroditi mnogim lepim slanim ali i slatkim receptima.

Vaše objavljene recepte sa linkom na recept i fotografijom jela pošaljite mi na


20 коментара:

  1. Günaydın inşaallah bende etkinliğinize katılacağım.

    Saygılar.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična, odlična tema! Obožavam kiselo mleko!

    ОдговориИзбриши
  3. E, ovo jos nismo imali, ali odlicna tema... idem da smisljam neke receptice!:))

    ОдговориИзбриши
  4. zanimljiva tema! sigurna sam: biće pun radova i za tebe puno posla!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala lepo! Drago mi je da vam se dopada tema!

    ОдговориИзбриши
  6. Draga domaćice, sjajna univerzalna tema, po onoj narodnoj: 'Slano slatko živ mi Ratko'. Poreklo izreke ne znam ali kod nas u porodici izražava neodlučnost:-)

    ОдговориИзбриши
  7. Iznenađenje... zašto ne, baš se veselim kreativnim receptima.

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam Nataša!
    Super tema! Baš se radujem novoj riznici recepata:)

    ОдговориИзбриши
  9. Ćestitam Nataša. Baš si nam lep domaći zadala, odoh da smislim neki lep receptić.

    ОдговориИзбриши
  10. dobro ti jutro zelim! a moze li i jogurt? naime kod mene nema kiselog mlijeka za kupiti - to je ovdje nepoznanica!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije problem, može i jogurt. Takođe možeš probati da pomoću jogurta napraviš domaće kiselo mleko ;)

      Избриши
  11. Jako inspirativna tema... Nadam se da ću stići da spremim nešto na zadatu temu...

    ОдговориИзбриши
  12. :)) zanimljivo,zanimljivo!! ove rezultate jedva cekam prelistati..

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!