Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

1. 4. 2012.

Kornet torta by Astal



Priznaću Vam da mi je Verin blog Astal Kuhinja Moje Ravnice jedan od najomiljenijih, što zbog obilja divnih recepata što zbog čistog lokalpatriotizma. Kada sam videla fotografije njene Kornet Torte znala sam da će biti u najkraćem roku isprobana. Recept je odličan, a torta, kao što sam i očekivala, fenomenalna. Ukus prženih lešnika i čokolade zaista je identičan ukusu sladoleda na koji možete naići u boljim poslastičarnicama, a koji se zove upravo "kornet".
Prvi problemčić koji sam imala su količine. Morala sam u nabavku svega što je potrebno za tortu, a mere su date u kašikama, pa je trebalo dobro proceniti koju količinu lešnika i čokolade treba kupiti. Malo sam omašila u proceni ali to nije ni najmanje pokvarilu ukus krajnjeg rezultata. Puding sa ukusom slatke pavlake, koji se pominje u orginalnom receptu, proizvodi Dr. Oetker, ali ga nisam našla pa sam za zamenu stavila običan puding od vanile. Čokoladu sam seckala umesto rendala pa je kora ispala bela sa tačkama, a ne čokoladna, što je samo promena u izgledu ali, opet ponavljam, ne i u ukusu. Tortu nisam prelivala čokoladom zato što mi se činilo da bi bilo previše jer u samu tortu ide 300g.
Torta je slatka ali ne previše, za moj ukus možda fali još koja kašika šećera, ali ja sam od onih izroda koji vole slatkiše od čije slasti peče grlo :) Svejedno, svi smo uživali i tortica je pojedena, kao i obično, u vrlo kratkom roku (nije dočekala veče, ali pssssssssssst, nemojte nikome reći).

ORGINALAN RECEPT MOŽETE VIDETI OVDE.

Potrebno je:

  • 12 jaja
  • 500g šećera u prahu
  • 3 kašike brašna
  • 150g prženih samlevenih lešnika
  • 300g čokolade za kuvanje
  • 3dl mleka
  • 1 puding od vanile
  • 500g margarina za kolače
  • 500ml slatke pavlake


Način pripreme:
*kora:
Penasto umutiti 12 belanaca sa 250g šećera u prahu. Dodati brašno, 100g seckane čokolade i 100g lešnika. Peći koru u velikom plehu na 200 stepeni oko 20 minuta, ohladiti i preseći na dva dela. Ako nemate veliki pleh (najveći, od rerne) od ove mere ispecite dve kore.
*fil I:
Skuvati puding u mleku i ostaviti da se ohladi. Na pari umutiti žumanca sa 250g šećera u prahu i 150g čokolade. Kada se i čokoladni fil ohladi umutiti ga sa margarinom i dodati puding pa dobro izmutiti da se izjednači.
*fil II:
Umutiti slatku pavlaku pa dodati 50g seckane čokolade i 50g lešnika.
Trtu filovati na sledeći način: na prvu koru naneti polovinu čokoladnog fila pa preko toga polovinu fila od slatke pavlake, staviti odgore drugu koru pa ponoviti postupak, s tim što, ako ne želite drugu vrstu dekoracije, fil od slatke pavlake možete naneti špricem za dekoraciju.

Tortu obavezno dobro rashladiti pre serviranja.



PRIJATNO!

11 коментара:

  1. Još se nije našao kolač od kojeg bi me peklo grlo radi slatkoće. Čokolada i lješnjaci su uvijek odlična kombinacija

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, kako mi je drago sto je ovako lepa!Mozda bih trebala malo da povedem racuna o merama..>)nego ja se uvek uzbudim kaada treba neko nesto po mom receptu da pravi..uvek se bojim da ne ispadne dobro pa bi se i ja rastuzila.fotkice su ti vrhunske@!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vera, draga, torta je fantastična. Što se tiče mera, generalno sam neko ko jako teško ume da procenjuje količine i veličine, a baš se potrefilo da od potrebnih sastojaka nemam ništa u kuhinji pa sam bila u nedoumici koliko da kupim. Bez obzira na sve torta je odlična, kremasta, sočna. Sigurna sam da ću je ponovo praviti! Hvala na divnom receptu!

      Избриши
  3. Sjajna je torta, tako divno kremasto izgleda! A fotografije su fantastične! Verin blog i ja redovno i s velikim užitkom pratim! Dosta sam recepata isprobala, prava je riznica starinskih, a naravno i savremenih slastica.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima na lepim rečima. Torta je zaista vrlo ukusna i preporučujem svima da je probaju!

    ОдговориИзбриши
  5. krenes vilicom po kremi i nikad kraja...odlicno izgleda torta! rado bih ju jela u potpunoj tisini :-))

    ОдговориИзбриши
  6. Rijetko se vide torte od lješnjaka. Vjerujem da je ova prefina i kremasta.

    ОдговориИзбриши
  7. Hi.. the torta looks beautiful.. though i don't understand the language, the picture of kornet torta is making me droool here

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!