Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

26. 7. 2010.

Punjeni paradajz


Čitajući recepte koje je u poslednje vreme objavila Mignonne naišla sam na Punjeni paradajz na francuski način i negde mi je "sinula lampica" da sam davno kod prijateljice listala neki kuvar i pročitala par interesantnih recepata za punjeno povrće, između ostalog i paradajz. Obzirom da se ne sećam recepata koje sam čitala rešila sam da napravim neku kombinaciju koja će ukusom odgovarati svim potencijalnim konzumentima a da ne bude običan fil od mlevenog mesa, čak šta više meso sam izostavila u ovom slučaju.

Potrebno je:
-6 kom. paradajza
-2 dl milerama
-200g pilećih prsa u omotu
-200g nekog tvrdog sira
-2 kom. jaja
-so

Način pripreme:
Paradajz staviti na 1 minut u kipuću vodu, a potom u hladnu pa oljuštiti kožicu. Nožem izdubiti deo oko peteljke pa kašikicom odstarniti semenke, tako da ostane samo "meso" paradajza. Posoliti ih i ostaviti na salvetu da se ocedi tečnost. U činiju ubaciti pileća prsa u omotu iseckana ka kockice, polovinu tvrdog sira, takođe iseckanu na kockice i mileram. Ovom masom napuniti paradajz i podeđati u vatrostalnu posudu, preliti sa umućenim jajima u koje je narendan ostatak tvrdog sira. Zapeći u zagrejanoj rerni 15-tak minuta.

PRIJATNO!

2 коментара:

  1. Veoma mi se dopada ova kombinacija, mislim da paradajz "voli" lagane nadjeve i ovaj je upravo takav.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja inače volim kombinaciju paradajza i mlečnih proizvoda, mada sam često dobijala kritike za to.
    Drago mi je da ti se dopao recept :)

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!