Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

15. 9. 2010.

Stonogina pita sa šljivama

Znali smo je. Ili mislimo da smo je znali. Očešali smo se o trunčicu njenog optimizma, entuzijazma i kreativnosti u ovom virtuelnom svetu.
Srele smo se prvi put na jednom drugom virtuelnom mestu. To je bilo njeno ćoše, njeno igralište. Igrali smo se ni ne sluteći da se iza žutog vigvama krije neko ko vodi veliku bitku i ko će je izgubiti.
Preko njenog bloga sam ušla u svet food blogera i možda svega ovoga ne bi ni bilo da nije bilo nje i tog susreta i druženja na nekom drugom mestu.
Prošla je godina i nekoliko dana kako nije tu. Ostala je praznina, praznina koju popunjavamo posećujući njene blogove, čitajući njene stare postove. I na tim mestima sviraju i dalje iste pesme i reči i slike su neizbrisive.
Urbana stonoga je ostavila svoj trag. Dobri ljudi se ne zaboravljaju.


Orginalni recept za ovu pitu možete pogledati OVDE. Izmene koje sam ja napravila su da sam koristila smeđi šećer za posipanje i umesto plazma keksa koristila sam obične hlebne mrvice. Svejedno, pita je preukusna!

PRIJATNO!

3 коментара:

  1. Uvijek se rastužim na spomen Urbane stonoge koja nam je zbilja prerano otišla. Divne riječi si joj uputila i jako mi je drago kada vidim neki njezin recept. Pita od šljiva je odlična, super izgleda !!

    ОдговориИзбриши
  2. Da njeni recepti su sjajni.Često odem na njen blog.Sjajno si je napravila!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Branka i Vera. Stonoga nam svima mnogo nedostaje, prerano je otišla :(

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!