Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

25. 3. 2011.

Čizkejk (cheesecake) sa kupinama i crnim vinom

Već neko vreme se nakanjujem da pripremim nepečeni čiz kejk koji sam radila već toliko puta. Želim da probam i onaj što se peče ali nikako da nađem volje i rešenosti da se upustim u tu avanturu.
Do sada sam nepečeni čizkejk radila sa bobičastim voćem, kivijem i bananama i sokom od egzotičnog voća. Sada mi je palo napamet da probam samo sa kupinama.
I kao iz vedra neba dođe mi ideja da kupine pomešam sa crnim vinom i iskoristim ovaj recept za ovomesečni krug igrice Ajme, koliko nas je čija je domaćica Tina zadala vino kao temu.


Potrebno je:
*kora:
-150g mlevenog keksa
-100g šećera u prahu
-125g margarina
*fil sa sirom:
-500g sira Ella
-200g šećera
-250g praha za šlag
-200ml vode
-1 kesica želatina
*fil od kupina i vina
-450g kupina
-4 kašike šećera
-1dl crnog vina
-na vrh kašičice muskatnog oraščića
-1 kesica želatina
-2 dl vode

Način pripreme:
*kora:



Pomešati keks sa šećerom u prahu pa zamesiti sa rastopljenim margarinom i utisnuti u okrugli kalup 26cm sa obručem koji se skida. Ostaviti u frižider da se malo stegne dok pripremite fil od sira.



*fil od sira:



Sir pomešati sa šećerom. Šlag umutiti sa vodom. Želatin pomešati sa dve kašike hladne vode pa kad nabubri rastopiti ga u 2dl vruće vode. Pomešati sir i šlag i na kraju uliti otopljen želatin i sve dobro umutiti. Sipati preko kore od keksa i ostaviti u frižider da se stegne.



*fil od kupina i vina



Kupine ostaviti da se otope pa ih pomešati sa vinom, šećerom i muskatnim oraščićem pa staviti da lagano prokuva. Želatin pomešati sa dve kašike hladne vode da nabubri. Kupine skinuti sa šporeta pa umešati nabubreli želatin. Preliti preko fila od sira i ostaviti najmanje 12 sati da se sve stegne.



Skinuti obruč od kalupa i servirati kolač.




PRIJATNO!

6 коментара:

  1. Ja nisam pravila nijedan,a svideo mi se kod Ruze.Bas lepo izgleda i sigurno je osvezavajuci!

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno nisam bila sigurna u kombinaciju vina i kupina na kolaču ali ispalo je odlično!
    Hvala vam na lepim komentarima :)

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam isprobala nepečene kolače sa sirom i moram priznati da mi jednostavno nisu sjetili tako da sam odustala... međutim pečeni još nisam isprobala pa neću komentirati za sad dok ne isprobam
    kako god ovaj tvoj cheesecake izgleda odlično

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!