Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

8. 9. 2010.

Rebarca a la prste da poližeš


Ovako pripremljena rebarca nije izvodljivo jesti viljuškom, a i nekako je gre'ota guliti ih nožem. Najslađe je da umastite malo bradu dok se meso lepi za prstiće, pa još kad su i krompirići slani pa lepljivi od safta....uf! Najbolja salata za ovo jelo je od svežeg kupusa, da malo osveži celu tu lepljivo-slanu varijantu.



Potrebno je:
-700g svinjskih rebara
-1 kašika soli
-1 kašika smeđeg šećera
-1dl ulja
-500g krompira
-2dl piva

Način pripreme:
Rebra dobro oprati da se sapetu sitne koščice koe se mogu naći na mesu od sečenja satarom ili sa mesarskog panja. Poređati u tepsiju, posoliti, posuti smeđim šećerom, preliti uljem i pivom i staviti u rernu na 200 stepeni da se peče oko pola sata. Krompir oguliti, iseći na veće kriške, staviti u šerpicu sa vodom pa skuvati napola. Ovako kuvan krompir procediti pa ga dodati u tepsiju sa polupečenim mesom pa sve zajedno peći dok ne porumeni.



PRIJATNO!

5 коментара:

  1. Skoro sam pripremala rebarca, ja sam ih premazivla sa medom i senfof, dok sam ja razmisljala fotke ili ne rebarca su nestala....
    Svidja mi se i ova kombinacija, isprobacu je...

    ОдговориИзбриши
  2. Ništa lepše od rebara. Moj suprug se tako ozari kada vidi rebra ili običnu šniclu. nema potrebeni blog da imam, samo mogu da pržim meso svaki dan i to je to. Svi zadovoljni i srećni. Kod nas je praznik kad se obična šnicla isprži. I ja sam ih pravila ovako samo sam umesto braon šećera stavila med. Prste da poližeš zaista!

    ОдговориИзбриши
  3. @ Knjiski Moljac: drago mi je da ti se sviđa. Kod mene je planulo čim sam postavila sto!
    @ jelena: probaću i sa medom, naravno!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!