Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

22. 2. 2012.

Zapečene špagete sa sirom



Pošto testenine retko jedemo kao prilog u zamenu ih jedemo kao glavno jelo, kao idealan ručak bez mesa. Sa sirom je najjednostavnije. Sigurna sam da bi jelo bilo mnogo ukusnije sa malo gorgonzole, ali ovog puta sam se odlučila za tri vrste sira koje sam imala na raspolaganju: sitan sir, fetu i edamer.
Ovu divnu posudu, koju vidite na slikama, sam dobila na poklon davno ali mi se činila suviše mala da bih mogla nešto da spremam za celu porodicu. Prevarila sam se. Posuda je bila sasvim dovoljna da u nju stane ručak za 4 osobe.

Potrebno je:

-250g špageta
-150g sitnog sira
-100g feta sira
-50g edamer sira
-2 jajeta
-1dl mleka
-so
-2 kašike ulja



Način pripreme:

Špagete skuvati u slanoj vodi. Umutiti jaja viljuškom, malo posoliti pa dodati mleko, ulje i sitan sir. Feta sir izmrviti rukom. Sve izmešati pa dodati skuvane špagete. Promešati da se fil zalepi za špagete pa preručiti u posudu za pečenje. Odgore narendati edamer. Zapeći u rerni na 200 stepeni oko 20 minuta.



PRIJATNO!

10 коментара:

  1. Kad sam bila mala mama je stalno spremala testeninu sa sirom i jajima za večeru ovako zapečenu, a sada su nam na rapsolaganju sirevi da ti pamet stane. ovo tako dobro prija kad je hladno a ja ih volim i hladne uz paradajz salatu leti, onako sečem kao torticu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ove sam pravila sa sirevima koje sam trenutno imala u frižideru. Nedostajao mi je tračak gorgonzole, samo malo da upotpuni ukus.

      Избриши
  2. Kod mene pašta jako česta a baš iz razloga što se može spremati na različite načine a ako ju i spremim na isti način s nekim dodatkom ispadne drugačije kao i ova tvoja fina i bogata a u biti jednostavna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako Dilajla, ja je praktikujem u poslednje vreme kad želim ručak bez mesa, a na brzinu.

      Избриши
  3. Pravim je često u svim mogućim kobinacijama sireva :) Odlična ti je :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super tjestenina, ovo ne moze da ne bude dobro. Sasvim dovoljno za rucak.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako volim testeninu sa sirom. Svidja mi se sto je podjednako lepo i kad je hladno...
    Posuda je stvarno prelepa! :)

    ОдговориИзбриши
  6. jako volim tjesteninu i jako volim sir, tako da ću sigurno isprobati i ovu verziju tjestenine sa sirom :)

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da ovo svi jako volimo, ponekad dodam i malo kockica proprzene pancete... uh, kako se samo fino zarumenila, pozelis odmah da se posluzis a jos kad je sve ovako divno servirano.:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Bas fino izgleda, a da budem iskrena, ovo kod svih dobro prolazi!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!