Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

3. 2. 2012.

Gvakamoli (guacamole) i krem od avokada - FBI

Mi se ubrajamo u one koji tek treba da zavole avokado. Naravno, potrebno ga je spremiti na najbolji način, dobro ukombinovati. Pronašla sam brdo nekih recepata za guacamole. Onda se setim da sam na Jeleninom blogu f o o d f o r t h o u g h t videla neka lepa objašnjenja i recepte za avokado. Pošto je Jelenin blog pod istragom u kuvarigrici FBI rukavice , koju je osmislila mamajac , za januar i februar taman se sve lepo poklopilo.
Pored ovih, na Jecinom blogu ćete pronaći još mnoštvo interesantnih recepata, a i otkriti neke kulinarske tajne koje je ona nesebično podelila sa nama. Takođe ćete pronaći i vrlo lepo i detaljno uputstvo kako da počnete sa blogovanjem, šta vam je sve potrebno, nepisana pravila i još mnogo toga.
Pa da krenemo. Originalne recepte možete videti O V D E

**********



GVAKAMOLI (GUACAMOLE)

Unela sam neke izmene u odnosu na orginalni recept. Umesto običnog paradajza koristila sam čeri paradajz jer je običan u ovo doba bled i bezukusan. Dodala sam i malo seckanog peršunovog lista, više zbog dekorativnosti nego zbog ukusa. Umesto sirćeta začinila sam sokom od limete, ali ipak preporučujem da koristite sirće, kiselost limete nije dovoljna.

Potrebno je:

-1 avokado
-10kom. čeri paradajza
-mala glavica crnog luka
-1 čen belog luka
-seckan peršunov list
-sok od 1 limete
-so, biber
-1 kašika ulja



Način pripreme:

Odvojiti meso avokada od kore pa ga iseckati na kockice. Čeri paradajz iseći na četvrtine. Crni luk iseći na što sitnije kockice. Beli luk i peršunov list takođe što sitnije iseckati. Pomešati sve sastojke u činiji. Začiniti limetom, solju i biberom, preliti uljem i izmešati. Servirati u kori od avokada.

**********



KREM OD AVOKADA

Potrebno je:

-1 avokado
-90g kisele pavlake
-so
-sok od limete



Način pripreme:

Meso avokada odvojiti od ljuske. Izmiksati u blenderu avokado, pavlaku, so i sok od limete. Servirati u kori od avokada.

Hvala Jeleni na divnim receptima. Naravno, neću se zadržati na ovome. Ima još recepata, naročito za razna peciva, koje moram isprobati.

PRIJATNO!

13 коментара:

  1. E pa drago mi je da si isprobala nešto novo i nadam se da se ukućanima dopao. Avokada sada ima u svako doba godine, a sad kad si videla koje mekoće treba da bude možeš ga praviti kad poželiš. Ja nekad u gvakamole dodam crni luk, ali zavisi kad i za koga pravim jer ne žele nekad gosti da mirišu na njega. Čeri je super kombinacija i ja bi ga sigurno sada koristila. Ovaj avokado što se prodaje kod nas ima tanku koru, a onaj rapaviji je pogodniji za posudice jer ima deblju koru koja se ne deformiše ali ja nisam mogla da ga nađem. jednostavno tu sortu nešto ne uvoze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravićemo i neke varijacije na temu. Sad mi se mašta raspalila :)
      Ja sam dodala vrlo malo crnog luka jer ja ne volim da ga jedem svežeg, ali mislim da ako bih ga u potpunosti izostavila to ne bi bio taj ukus. Tanka kora je poslužila taman za slikanje :)

      Избриши
  2. Divno, divno! Guacamole volim, ali druge stvari od avokada nisam probala :) Sviđa mi se tvoj odabir :) Zapravo, kad sad razmislim, guacamole sam zavolila tek nedavno :)
    Divno!

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda jako dobro. Nisam još jela Guacamole, ali obožavam meksičku hranu pa vjerujem da bi mi se i ovo svidjelo.Evo, baš danas kuham 'meksički' - tortilja košarice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Velika mi je zelja da probam avokado, ali nikako da dodje na red... A i gledam mu cenu, pa odustanem. Ali, sigirno cu se jednom odluciti i isprobati ga bas u guacamole-u. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Moracu jednom da isprobam, nisam nikada probala avokado, ovde je to jos uvek ezgoticna vocka mada sam par puta videla u megamarketu... nema sta, sledeci put cu ga ubaciti u korpu, svidja mi se ovaj krem varijanta.;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada sam ga ja kupovala cena je bila 160 din/kg, a recimo sveža žuta babura je bila 190 din/kg, što znači da je paprika u Srbiji veća egzotika od avokada :)

      Избриши
  6. adoro l'avocado e questa ricetta è molto invitante!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!