Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

19. 12. 2010.

Posna bonžita - šišarke



Potrebno je:

-4 kašike meda
-100g šećera
-75g čokolade
-125g margarina
-125g kornfleksa
-100g oraha
-75g suvog grožđa
-50g susama

Način pripreme:

U šerpu sipati šećer, med, ubaciti čokoladu i margarin i staviti na tiho da se sve lepo istopi. U istopljno dodati kornfleks, mlevene orahe, suvo grožđe i proprženi susam pa sve lepo izmešati. Dok je vruće sipati kašičicom u papirne korpice pa ostaviti da se ohladi i stegne.

Navedene mere su polovina od mere koju sam dobila po receptu. Od ove mere se dobije oko 50 korpica. Ukoliko želite možete dodati malo seckanih lešnika ili sušenog voća, banana čipsa i sl.



PRIJATNO!

3 коментара:

  1. Odlične su,to sam kao dete najvise volela da jedem!

    ОдговориИзбриши
  2. Pravila sam ih za posnu slavu 2. Januara i super su ispale. I naravno, nije prošlo mnogo dana od tad ja sam morala ponovo da ih napravim, jer sam ih poželela jesti. I upravo su sad gotove!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!