Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

20. 12. 2010.

Kuglice od kafe - posne



Recept je izvorno Lanin za zrna kafe ali sam ja napravila grešku pa zaboravila da rez napravim na sveže oblikovanim kuglicama, a na ohlađenim je to bilo neizvodljivo. Tako da su ovo ustvari neuspela zrna kafe :)

Potrebno je:
-250g šećera
-0,75dl vode
-125g margarina
-100g oraha
-100g posnog mlevenog keksa
-90g čokolade
-2 kašike kafe
*za glazuru:
-110g čokolade
-3 kašike ulja

Način pripreme:
Šećer i vodu pomešati pa staviti na kratko na šporet da se šećer istopi. Dodati margarin, čokoladu i kafu pa kada se sve istopi ubaciti orahe i keks. Od dobijene mase praviti kuglice, ako želite da izgledaju kao zrna kafe odmah im čačkalicom utisnite crtu po sredini. Kada se malo prohlade umačite ih jednu po jednu u čokoladu istopljenu na pari sa par kašika ulja, ređajte na foliju pa kada se čokolada stegne složite ih u papirne korpice.



PRIJATNO!

6 коментара:

  1. Pozdrav, dear...bas su ti fine kuglice, ovako izgledaju kao prave praline i glazura je lepa, ne smeta nista sto nisu kao zrnca kafe...ovo moze da bude i novi receptic!;))) Samo se lepo zasladite onako uz kaficu...prijatno grickanje!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Uh savrsen recept ! I ja sam ih pravila-predivne su!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Jovana, zaista su lepe i ukusom totalno drugačije od svih drugih kolača.
    Lana, drago mi je da ti se sviđaju. Koliko sam do sada uspela da primetim glazura zavisi isključivo od čokolade, ja sam ovog puta koristila najjeftiniju koju sam našla (bašbaš Univerexport) i zapanjila se koliko je kvalitetna čokolada i kako su kuglice ispale lepe, kao kupovne praline :)))

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam ih radila po Laninom i Nadinom receptu. Diiiiivan slatkis. Prvi put su mi malo prevelike ispale, a drugi put sam se malo vise potrudila i servirala ih na Slavi i svi su bili odusevljeni! Jako su jednostavne. Ja nisam stavljala ulje u glazuru, samo sam cokoladu otopila na pari. I nisam ih skroz uvaljala u cokoladu, da mi se ne bi lepile za podlogu. Odlican recept! Bas su ti lepo ispale, nema veze sto si zaboravila cackalicom... super.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala! Ja sam ranije u čokoladne glazure stavljala margarin, ali sa uljem je lepša i sjajnija :)

    ОдговориИзбриши
  6. ma kave neuspjele, odlične su, to što ne izgledaju kao zrna kave nije bitno glavni je okus

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!