Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

21. 10. 2010.

Divan dan

Ima krupne crne oči pune radoznalosti. Voli da se baca po nameštaju i izvrće naopačke. Voli jednu Nađu i jednu Jovanu. Obožava muuuuške šnicle. Naučio je da piše pola azbuke. Još ne zna da gleda na sat. Voli da se mazi. Skuvao mi je prekjuče kafu.
Ne bih mogla da živim bez njega. Mogla sam da ga izgubim, ali nisam i zahvalna sam na tome i Bogu i ljudima.
Volim ga najviše na svetu celom! Sedmu godinu za redom.
Napravila sam mu najveću tortu u životu!

http://www.youtube.com/watch?v=jFonOwgO2Ew

-Hoćeš poneti drugarima u školu bombone za rođendan?
-Neću!
-Zašto!? Hoćeš nešto drugo, keks ili tako nešto?
-Hoću! Keks! Ali ne kupovni već one šarene kekse što si pravila za Novu godinu!



-Jesi mi napravila tortu!?
-Nisam.
-Kako??? Pa video sam da pečeš kore?
-Ma probala sam pa mi se sve raspalo....
-Buuuaaaaaaa!!!!! Neću imati tortu za rođendan!!!!!!!!!
-Ma šalila sam se!!!!! Pa nemoj plakati, napravila sam ti najveću tortu, baš po tvom ukusu!!!!



I šta još da dodam....
Srećan je! Rekao je da su se drugarima svideli keksi i da su tražili recept(!?)......
Jako mu se svidela torta :)
Oduvao je svećicu skinuo autiće da se igra sa njima bez obzira što su od šećera.....
Bilo je tu još đakonija......baš po njegovom ukusu.....Pisaću Vam i o tome narednih dana :)

P.S. Rekao mi je da ima najbolju mamu na svetu.....meni dosta!





10 коментара:

  1. Srećan vam rođendan, tvojim crnim očima i tebi, jer i mamama je ovo dan!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala jelena! Mamama je to jedan od najlepših dana u životu!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan rođendan! I uživaj u svom malom anđelu dok još možeš
    Torta je fantazija, a keksići preslatki

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, prekrasan post !
    Sretan rođendan malom slavljeniku !!
    Super keksiće si mu pripremila, ne čudi da su tražili recept :)
    A torta je tek super, bravo za trud i izvedbu !

    ОдговориИзбриши
  5. Post je tako lep, nezan i ljubavan da se ljubav oseti iz svakog slovca :)
    Srecan mu i presrecan rodjendan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Bas je sve predivno!Sretan rodjendan malisancu

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala vam puno devojke na čestitkama i lepim rečima! Živeli!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!