Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

17. 1. 2012.

Pita bez kora sa mlevenim mesom

Jako dugo imam ovaj recept i ne znam zašto ga ne pravim češće. Prošle nedelje smo proslavljali jedan rođendan i pripremila sam ovu pitu. Prema orginalnom receptu pita se pravi od mlevene junetine koju sam ja ovog puta zamenila mlevenim pilećim mesom. Pileće mleveno meso nikada ne kupujem, uvek ga sama meljem jer ne želim ni da pomislim šta se sve može naći u kupovnom mlevenom mesu. Nisam neki veliki obožavalac pomenute namirnice, ako bih naletela na neku hrskavicu ili bilo šta slično najverovatnije naredna tri dana ne bih ništa jela. Nisam neki gadljiv tip ali to ne mogu da podnesem. Zato sama meljem meso.
Pita bez kora se priprema vrlo jednostavno i izdašna je, znači idealna za društvo i proslavice.



Potrebno je:

-1 glavica luka
-300g mlevenog mesa
-so, biber
-1 supena kašika vegete
-seckan peršunov list
-200g šampinjona
-1 supena kašika mlevene slatke paprike
-4 jajeta
-200ml jogurta
-10 kašika brašna
-1 kesica praška za pecivo

Način pripreme:

*Fil
Prodinstati na malo ulja sitno seckan crni luk. Dodati šampinjone, pa kada ispari voda koju puste šampinjoni dodati meso i dinstati dok ne postane rastresito. Začiniti solju, biberom, vegetom i alevom paprikom i na kraju dodati sitno iseckan peršunov list. Ostaviti fil da se ohladi.

*Testo
Penasto umutiti cela jaja. Malo posoliti pa dodati brašno pomešano sa praškom za pecivo i lagano promešati da se masa ujednači. U ovu smesu dodati prohlađen fil od mlevenog mesa i lagano promešati pa sve izliti u pleh 25x30cm (đuvečara). Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 45 minuta.
Pečenu pitu iseći na kocke i servirati.

Može se servirati toplo i hladno, kako više volite, podjednako je ukusno!

PRIJATNO!

6 коментара:

  1. Super je,nikad je nisam pravila s piletinom.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam zaboravila na ovu pitu. Ja je pravim sa mleveni svinjskim mesom, a i ja meljem piletinu ali obično batak i karabatak jer su sočniji pa tako zamrzavam.

    ОдговориИзбриши
  3. Eeeeee ista sam ti po pitanju pronalaska hrskavice i nejedenju ništa u slijedećim danima.. :( Iz tog razloga nikada nisam voljela niti jela kupovni burek ili hamburger.. brrrrrr

    I neka si je napravila sa piletinom, nama bi više pasala sa piletinom, pa navijam za nju :).
    Inače i ja si sama mljevem meso. Od piletine, do svinjetine. Sam svoj majstor. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala devojke!
    Jelena, i ja najčešće meljem batak i karabatak ali retko kad ostavljam u zamrzivač iz prostog razloga što je u poslednje vreme kod nas otvoreno toliko specijalizovanih prodavnica pilećeg mesa da apsolutno nema potrebe da ga odlažem, imam jednu takvu prodavnicu u komšiluku :)
    Nataša, iz istog razloga ni burek ni hamburger, ma ništa kupovno od mlevenog mesa ne jedem, nema šanse! Kod kuće uvek meljem meso i to na onu staru livenu mašinu za meso, ručnu. Jeste posao ali je rezutat najbitniji!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!