Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

28. 1. 2012.

Punjene pileće šnicle sa prelivom od senfa i meda



Fotografiju preliva od senfa i meda sam prvi put videla na FB stranici Tamarinog bloga Bite my cake . Učinilo mi se da je svršen za pileće meso, a oni koji su ga isprobali kažu da je odličan uz meso sa roštilja i mladi luk. Pretražila sam razne recepte za ovaj preliv i pronašla ih mnogo ali sam rešila da ga napravim na neki svoj način. Verujući svom instiktu pripremila sam ga uz pileće šnicle od belog mesa punjene edamerom. Svima se dopao i složno smo zaključili da će biti odličan i uz roštilj, kad roštilju vreme dođe.


Potrebno je:

*za šnicle:

-1 pileće belo meso
-so, biber, mešavina začina
-200g edamer sira
-ulje za pečenje

*za preliv

-50g senfa
-50g meda
-1 kafena kašičica kisele pavlake
-1 kašika crnog vina



Način pripreme:

Odvojiti belo meso od kosti i preseći uzduž na dva dela. Tankim nožem napraviti džep u šnicli tako da se ne probije na kraju. Svaku šniclu tako zaseći, posoliti, pobiberiti, posuti začinom. Sir iseckati na kockice i lagano puniti džepove u šniclama. Krajeve zatvoriti čačkalicom. Ovako pripremljene šnicle peći u tiganju, mada može i u rerni.
Za preliv prvo izraditi viljuškom pavlaku kako bi se razbile grudvice pa dodati sve ostale sastojke i energično promešati da se sve sjedini.
Svaku ispečenu šniclu preseći na pola i preliti prelivom.

PRIJATNO!

6 коментара:

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!