Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

24. 3. 2014.

Marmelada od narandži i viskija - FBI rukavice

U ovom krugu kuvarigrice FBI rukavice pod istragom je blog Home-made by B kraljice marmelada Branke. Zašto je Branka kraljica marmelada videćete ako posetite njen blog, u da sa pravom nosi tu titulu uverićete se ako probate da napravite bilo koju marmeladu po njenom receptu.
Ja sam ovaj put odlučila da isprobam Marmeladu od narandži sa viskijem iz više razoga: 1) zato što ima odličnu priču o otkrivanju ; 2) zato što obožavam narandže ; 3) zato što MORA da bude dobro jer je pravila Branka.



Potrebno je:

- 6 komada većih narandži
- 1/2 limuna
- 650 g šećera
- 1 kesica želatina
- 30 ml viskija

Način pripreme:

Sa narandži narendati samo naradžasti deo kore. Dve dobro očistiti od ostataka kore i kožica i sitno iseckati, a preostale četiri iscediti u sok, kao i pola limuna.
Narendane korice prokuvati u tri vode da se izvuče gorčina.
Staviti u šerpu naseckano meso narandži, oceđen sok od naradži i limuna, prokuvane korice i 600 g šećera pa kuvati na najjačoj temperaturi dok ne provri, a potom malo smanjiti temperaturu i uz povremeno mešanje kuvati 20 minuta.
Nakon toga dodati želatin pomešan sa ostatkom šećera i kuvati još 5 minuta uz stalno mešanje da se želatin lepo rastopi.
Na kraju dodati viski i kuvati još 1/2 minuta da ispari alkohol.
Gotovu marmeladu sipati u čiste vruće tegle i pokušati NE umakati prste dok je vruće.

Šta sam promenila:

Ništa jako bitno, osim što narandžasti deo korice nisam odvajala nožem već rendala, s tim da imam vrlo pogodno rende za tu radnju, ni krupno ni sitno, taman da sastružem samo potreban deo kore.

Utisci:

Nešto najneverovatnije što sam probala do sad. Idealna kao prilog uz dobru čokoladnu tortu.

P.S. morala sam ukućanima peći palačinke :) i niko se nije napio! A pravila sam i tortu koja paše uz ovu marmeladu, ali o tome u nekom drugom postu.



3 коментара:

  1. Kakao dobro izgleda, boja je fantasticna!:)) Sacnula jednu Brankinu marmeladu sa crvenim grejpom i pomorandzama, samo dok prikupim sve sastojke.:) p.s. jedva cekam post sa torticom.:D

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nataša jako si me razveselila isprobavanjem ove meni jako drage marmelade i puno ti hvala ! Hvala ti na isprobavanju, hvala ti na posjetama blogu, hvala na svim lijepim riječima koje si napisala. Posebno mi je drago da vam se marmelada tako svidjela, to mi posebno znači, a da je idealan dodatak čokoladnoj torti slažem se ! Zaintrigirala si me sa ovim rendanjem korice , to ću i sama probati tako napraviti. I obavezno moram reći da marmelada u tvojoj izvedbi izgleda odlično, divna boja i tekstura !

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!