Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

23. 11. 2010.

Ajme, koliko nas je - šampinjoni i bukovače

Imala sam neke druge planove koji su se izjalovili zahvaljujući "bogatoj" ponudi gljiva na našem tržištu. Kao da sam zlato išla da kopam. Uz sav trud koji sam uložila ipak nisam uspela da nađem ništa drugo osim već dosadnih šampinjona i bukovače. Pored svega toga odlučila sam da ih za ovaj krug igre AJME, KOLIKO NAS JE koju je osmislila SNJEŽANA a čija je ovomesečna domaćica LUSITANIA pripremim na neki drugi način nego što ih inače spremam.

Juneće šnicle sa aromatičnim šampinjonima 



Potrebno je:
-600g junećih šnicli
-400g šampinjona
-1dl ulja
-so, biber
-peršunov list
-par struka mirođije
-origano, bosiljak
-malo soja sosa
-1 kašika brašna

Način pripreme:
Šnicle posoliti i pobiberiti, poslagati u nauljen tiganj, uliti pola decilitra vode i staviti na laganu vatru da se dinstaju dok u potpunosti ne omekšaju a sva tečnost ne ispari.
Razdvojiti drške od kapica šampinjona. Drške kasnije upotrebiti za sos ili čorbu. Šeširiće staviti u malo nauljen tiganj da se prodinstaju dok ne ispari sva tečnost koju su ispustili, potom ih posoliti, pobiberiti, ubaciti po prstohvat svih začina, dodati soja sos i preliti kašikom brašna razmućenog u malo vode. Pustiti da poklopljeno malo prokrčka.

PRIJATNO!


Musaka od bukovača 



Potrebno je:
-500g bukovača
-so, biber
-3 jajeta
-100g brašna
-300g mlevene junetine
-1 češanj belog luka
-1 manja glavica crnog luka
-1/2 kašičice aleve paprike
*za preliv:
-1 jaje
-2 dl mleka
-200g nekog tvrdog sira (kačkavalj ili trapist)

Bukovače oprati, posušiti, malo posoliti pa ih pohovati u brašno i umućena jaja. Odlagati ih na papirnu salvetu da se ocede od masnoće.
Mleveno meso posoliti, pobiberiti, dodati sitno iseckan beli luk i na sitno rende narendan crni luk, dodati i alevu papriku pa sve dobro izmesiti da se ujednači.
U vatrostalnu posudu poređati polovinu ispohovanih bukovača, preko rasporediti meso pa preko mesa staviti drugu polovinu bukovača. Peći u rerni na 200 stepeni oko pola sata.
U međuvremenu pripremiti preliv od umućenog jajeta i mleka pa pečemu musaku preliti i obilno posuti narendanim sirom pa vratiti u rernu 10-tak minuta da se sir istopi.
Servirati sa velikom kuglom pavlake.

PRIJATNO!

8 коментара:

  1. Sve odlično, ali mislim da bih se prvo musake mašila! :)) Topi mi se pred očima!

    ОдговориИзбриши
  2. Ova musaka od bukovača mi se jako dopada. Imam utisak da narod ne koristi toliko bukovače, a stvarno su pristupačne iz čistog ne znanja. Na pamet mi nije palo da slažem musaku od njih. Odlično.
    Da li je taj špric kao onaj koji se može naći u svim boljim prodavnicama, ima plastičnu kesu i nastavke, ali mi se čini da nastavci nisu neki. Košta negde oko 700 dinara, ili je ovaj bolji?

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam bukovaču obično dodavala u kuvana jela tipa parikaša ili gulaša, sada sam prvi put složila musaku i svima nam se dopala ovako pripremljena.
    Ovaj nije sa vrećom nego kao običan plastičan špric samo je dosta veći od tih običnih pa ne mora svaki minut da se ponovo puni. Pogledaj na ovom linku http://www.torteco.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tp-ecommerce.tpl&product_id=561&category_id=99&option=com_virtuemart&Itemid=53 ili mi pošalji mail adresu pa ću ti poslati malo bolju sliku. Inače je jako dobar, ja sam sve dekoracije, kao i princes krofne i eklere radila sa njim. Oni kineski su neupotrebljivi, cure na sve strane a nastavci su očajni.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mi se jako dopada i sviđa mi se što je špric u pitanju pošto se lepo dozira. Onaj metalni je boli glava, ali je malo skuplji, doduše to traje večno. Da li ovaj ima više nastavaka ili samo ovaj na slici. Hvala na pomoći, čovek da se razboli kad pogleda sve te stvari na sajtu.

    ОдговориИзбриши
  5. Ima šest nastavaka: dva zvezdasta (veći i manji), jedan ravan sa pisanje, jedan sužen sa jedne strane kao oni za ruže od buterkrema i jedan za listove za cvetove. Meni se najviše svideo što ima veliku zapreminu pa se bilo šta da radiš obavi sa dva punjenja i lako se puni.
    Metalni su najbolji ali obzirom da je za rukovanje svim tim dekoratorima potrebno iskustvo i vežba mislim da je plastični dobar za početak.

    ОдговориИзбриши
  6. ja bih se teško odlučila za samo jedno od ovo dvoje jer je oboje odlično

    ОдговориИзбриши
  7. Šnicle su super ali moram priznati da me musaka osvojila ! Super je, jako mi se sviđa u ovoj kombinaciji sa bukovačama i prefino izgleda !!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!